walter1988 Geplaatst December 8, 2007 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/08/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 8, 2007 Hoi mensen, Ik heb Gears of War gedownload, maar telkens als ik dit spel speel (zo'n 10 min) dan valt hij uit. Ik heb windows Vista, en eigenlijk voornamelijk deze problemen met de zogenaamde Games for Windows spellen. Hiermee bedoel ik dus spellen waarmee ik in kan loggen met een of andere live id... De crack die erbij zit is denk ik wel goed, dezelfde als op www.gameburnworld.com. Maar al deze spellen, (Gears of War, Kane & Lynch: dead men), en nog wat meer, vallen dus op dezelfde manier uit. En ik weet niet waarom.... zwaar klote dus. Als iemand van jullie mij hiermee kan helpen, graag ;D Alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
DutchFighter Geplaatst December 13, 2007 Bijdragen: 378 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/13/06 Status: Offline Actief: November 27, 2012 Delen Geplaatst December 13, 2007 vereist jou computer wel aan de systeemeisen van de games ? als je het niet weet kijk ff op www.srtest.com Grtz, DutchFighter Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 378
steffris Geplaatst December 13, 2007 Bijdragen: 567 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Juni 18, 2013 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 13, 2007 Sommige games werken niet goed op Vista. Bij mij werkte fifa niet op vista, viel de hele tijd uit, is de legale en nu ik hem op XP heb staan werkt hij wel gewoon goed Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 567
walter1988 Geplaatst December 15, 2007 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/08/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 15, 2007 De systeemeisen zijn goed, hoef ik nog niet eens te kijken. De computer is net nieuw. Quad Core 2.4 Ghz 8800 GTX XFX 2 Gb Ram En komt het er dan op neer dat ze gewoon niet werken, dat zou toch krom zijn omdat Gears of War toch onder de "games for windows" staat? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
walter1988 Geplaatst December 18, 2007 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/08/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 18, 2007 En nu ook Juiced 2, volgens mij weet niemand waarom... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie