Spring naar bijdragen

downloaden via nieuwsgroepen


Aanbevolen reactie


  • Bijdragen:  25
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Lid sinds:  12/06/07
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo,

Ik ben een nieuw en oud lid, speurde hier al vele malen en met regelmaat met succes.

Toch (mede dankzij mijn eigen laksheid  ;D) kwam ik er ook regelmatig niet helemaal uit.

Sinds ik mij weer ben gaan verdiepen in downloaden doe ik nu nieuwsgroepen (mede dankzij een kamaraad). Maar gezegd moet worden dat dit vele malen makkelijker is, althans dat is mijn idee.

Eerder miste je altijd wel iets (bijv. ondertiteling) of het was niet compleet (als je gedownload had)

Nu merk ik dat ik via nieuwsgroepen.net nooit meer mis zit, de grootte van het bestand staat erbij, de gesproken taal en ondertiteling, het geluid e.d.

Dus mijn idee voor jullie is om het downloaden via nieuwsgroepen meer aan te prijzen, dan denk ik dat er veel minder moeilijkheden zijn.

Het is maar een idee, maar het viel mij wel op. Dus ik zou zeggen, prijs het gemak van nieuwsgroepen aan. maak dat een nr.1 ofzo?

Misschien zitten jullie hier niet op te wachten :-[, maar ik ben er echt lyrisch over zoals je merkt.

Verder wil ik even zeggen dat dit echt een topsite is voor mensen die het allemaal helemaal niet weten, of gewoon op zoek zijn naar een kleinigheidje die net even verteld moet worden.

Bedankt.

Gr.  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • 25
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen


  • Bijdragen:  501
  • Waardering:   63
  • Prestatiepunten:  366
  • Dagen gewonnen:  2
  • Lid sinds:  08/26/06
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Bedankt voor de complimentjes.. :)! Echt super,

Alleen nieuwsgroepen is nou eenmaal niet zo simpel met torrents. Wat na mijn idee het beste is, is om eerst met torrents te leren downloaden en daarna de overstap op nieuwgroepen te maken.

Maar wat de ondertitels, menu's, ect. heb je helemala gelijk. Nieuwsgroepen is ideaal..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 63
  • 501
  • 2
  • Oud-beheerder

  • Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2932
  • Prestatiepunten:  24985
  • Dagen gewonnen:  265
  • Lid sinds:  12/17/11
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Android

Nieuwsgroepen, ik ben er nu ook een jaar in thuis en wil niet anders. Er is alleen 1 drempel en dat is de nieuwsserver. Dit maakt het wat lastiger, omdat sommige providers dit wel en andere dit niet ondersteuen. Daarbij willen mensen dan weer geen payserver omdat het geld kost.

Nieuwsgroepen is de beste manier om te downloaden maar de gemakkelijkste? Torrents is "klik" download, net wat makkelijker voor beginners :)

Maar we kunnen het inderdaad meer aanprijzen.w

edit:

Ik kan het inderdaad soms ook niet begrijpen dat mensen een avi downloaden een ondertitel eronder hangen en deze op dvd willen branden ;)

Download dan deimage  O0

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  


Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...