TukkerFC Geplaatst December 6, 2007 Bijdragen: 25 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/06/07 Status: Offline Actief: Augustus 15, 2013 Delen Geplaatst December 6, 2007 Hallo Ik ben dus jmvanrhee, loop hier al langer rond, maar heb nu maar eens aangemeld. De reden hiervan is is dat ik nu echt veel meer achter de computer zit en echt aan het downloaden van films en muziek en spellen van nieuwsgroepen ben gegaan. Nu kan ik mensen helpen en anderen kunnen mij helpen... ik weet nu namelijk zelf ook wat meer. Reacties welkom. PS kijk ook eens op mijn Sims topic. Vragen over nieuwsgroepen of iets dergelijks altijd prima. Ben nu net er echt achter hoe need for speed geinstalleerd moet worden, de nieuwste dan. Gr. :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 25
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 6, 2007 Bijdragen: 26218 Waardering: 2933 Prestatiepunten: 25039 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Vrijdag om 15:06 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 6, 2007 :welkom: Ik las dat je gek was op nieuwsgroepen Topper! :friends: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie