petertje37 Geplaatst December 6, 2007 Bijdragen: 74 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 6, 2007 hallo beste mensen,ik zit met een probleem nl: ik heb metal gear solid 3 gedownd en dat ging goed ook het branden verliep goed en alles was compleet. nu wou ik deze dvd afspelen met de ps2,maar hij start wel op maar ik kan niet met bv new game of opties ed beginnen,want als ik dat aanklikt dan vraagt hij elke keer van druk start toets,en doe ik dat dan kom ik weer gewoon bij het menu. dus ik dacht dat het wel ad download zou liggen,en besloot maar om het spel id winkel te kopen,omdat mijn zoon hem graag wou hebben. maar nu het volgende: je raad het al ,het nieuwe spel uit de winkelheeft hetzelfde probleem als het gedownloade spel; het start wel op maar bij open new game of een andere optie,maar dan gaat hij elke keer weer naar het keuze menu wat niet te openen is. wat is hieraan de hand? :-[ :-[ :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 74
downloadfreak Geplaatst December 6, 2007 Bijdragen: 425 Waardering: 44 Prestatiepunten: 314 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/07/07 Status: Offline Actief: Zondag om 19:09 Was actief op: Windows Delen Geplaatst December 6, 2007 zoiets heb i nog nooit gehoord ik kan je niet helpen sorry :'( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 44 425
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie