Spring naar bijdragen

Gta San Andreas

Gast tcooteman

Aanbevolen reactie

Hallo,

Ik kreeg van een vriend gta san andreas in een zip file. het was een .iso dus ik met daemen tools gedaan blablabla dus ik naar die aangemaakte drive, idd daar vind ik alle files zoals het hoort, maar als ik hem open gaat alles heel traag en als ik op setup.exe of install.exe druk zegt hij dat het geen geldige win32 applicatie is...?! druk ik nog een keer loopt de computer onmiddelijk vast.

Weet iemand hier een oplossing voor of weet iemand een andere plek waar ik Gta San andreas kan downloaden? het liefst geen torrent maar gewoon van internet

alvast bedankt,

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25024
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

Het lijkt er inderdaad op alsof je download corrupt is. Maar gta sa downloaden vanaf internet met een link gaat niet zo 123. Probeer het toch eens met een torrent

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...