womawe Geplaatst December 4, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2007 Hellow allemaal Ik zit met een probleempje. Ik heb een magic slide dvd enz. gehaald en de eerste 10 keer werkte dit perfect!!!!! Alleen nu doet ie het dus niet meer. nl. Het ruis/sneeuw scherm waarbij insert dvd word vermeld komt niet meer tevoorschijn! hij vraagt nu memorykrt of dvd lezen en dan houdt het op. Dvd is zonder krassen. IK SNAP ER NIETS MEER VAN!!!!! HELP Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Wesley Geplaatst December 5, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst December 5, 2007 heel mischien is je laser beschadigd omdat je als het ware een cd onder de laser vandaan trekt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
womawe Geplaatst December 8, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 8, 2007 Lijkt me niet dat de laser beschadigd is want originele spellen speelt hij wel af! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
BleuKousuke Geplaatst December 14, 2007 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/25/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 14, 2007 Maakt de ps2 een klakkend geluid als je de dvd erin steekt? Als dat zo is is de lens of de dvd toch beschadigt of vuil bij mij ging de ps2 traag achteruit. Eerst stopten de kopieen met werken en dan de originele spellen Wat altijd kan helpen is een lens cleaning dvd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie