Gaaby Geplaatst December 4, 2007 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 4, 2007 Ik speelde altijd the sims 2 met deamon tools. maar pas geleden is mijn pc gecrasht en moest ik alles op nieuw weer instaleren. ik heb toen weer met bittorrent the sims 2 gedownload, en probeerde weer met deamon tools the sims 2 te spelen. opeens kwam het bericht ; conflict met emulatiesoftware gedetecteerd. hoe komt dit? want hiervoor had ik nooit zo'n bericht en kon ik gewoon spelen, en nu kan het niet meer? kan iemand mij helpen? wie weet wat ik misschien anders heb gedaan? dankjewel! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
gerbertt1990 Geplaatst December 4, 2007 Bijdragen: 160 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/27/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 34 Delen Geplaatst December 4, 2007 http://www.duken.nl/forummap/17031_Na_het_mounten_de_popup_melding_quotEmulator_detected_FEAR.html Lees dit even goed door en probeer het te snappen... Dan moet het wel lukken denk ik ... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 160
Gaaby Geplaatst December 4, 2007 Bijdragen: 6 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/04/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 4, 2007 ik heb het gedownload maar er gebeurd niks :redface: kan iemand me helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 6
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie