Gast Zlatan Geplaatst December 4, 2007 Delen Geplaatst December 4, 2007 Hallo dukenaren Ik heb net NFS prostreet gedownload, alleen krijg ik het volgende probleem: Ik pas het ISO. bestand uit. En daarna de Winrar pakketjes. Nu heb ik die in de map staan C:\Program files\NFS Prostreet. (Dit ging zonder enkelemoeite) Nu komt het probleem: Als ik op Autorun.exe of EAsetup.exe klik, klik ik op ''Instal'' en ''English''. Maar daarna krijg ik: ''Please instert CD/DVD NFS PRostreet in Drive C: Terwijl ik helemaal geen ''Drive C''. Ook als ik de crack als geplaatst heb en daar op klik loopt de pc vast, en vraagt Microsft of ik dat probleem wil rapporteren. Iemand hulp ? Alvast Bedankt! GreetZlatan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
kaasbroodje Geplaatst December 4, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst December 4, 2007 dat iso bestand moet je niet uitpakken maar mounten probeer dat eens Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Gast Zlatan Geplaatst December 4, 2007 Delen Geplaatst December 4, 2007 Nee, komt op hetzelfde neer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gardien Geplaatst December 8, 2007 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/08/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 8, 2007 Ik heb precies het zelfde probleem wou net een post neerzetten maar zie dat jij dat al heb gedaan, kan iemand ons helpen aub?! : Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Michiel Geplaatst December 9, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 54 Delen Geplaatst December 9, 2007 After you install the game. You must copy the files located in the CRACK folder. After you copy them, paste them in the directory in which you installed the game, usually it will be: C:\Program Files\Electronic Arts\Need For Speed ProStreet. It will ask if you want to replace the files, click yes, and use the new file to play the game. (bron: mininova.org) Na he installeren, kopieer de files vanuit de crack folder. plak deze files in de directory waar je het spel ook in hebt geinstalleerd ("C:Program Files\Electronic Arts\Need For Speed ProStreet). Na de vraag of je de bestanden wilt vervangen klik je op ja. nu gebruik je de nieuwe file om het spel te spelen probeer dit eens, mss helpt het Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
Michiel Geplaatst December 9, 2007 Bijdragen: 3532 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 54 Delen Geplaatst December 9, 2007 nee, dat lijkt mij duidelijk. pas wanneer de crack op de juiste manier is geplaatst kun je verder met het spel installeren. het iso bestand is echter al uitgepakt en de basis geinstalleerd. om het geheel draaiend te krijgen zul je nog het eea moeten doen (zoals hierboven omschreven) mss iets niet helemaal in orde met de crack? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3.5k
$^6stiflersmum^6$ Geplaatst Februari 1, 2008 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/01/08 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Februari 1, 2008 Hallo dukenaren, Ik heb windows vista ultimate en heb need for speed pro street RELOADED gedownload. Ik naar 10 dagen (iedere dag een uur of 2) downloaden eindelijk klaar. Ik helemaal blij en ren naar me pc . Toen keek ik en zag ik een ISO. Ik denk dit word deamon tools. Nou ik mounten en op next install klikken komt er opeens de error insert the right disc in E. Station waar ik hem gemount had. Zoiets dergelijks is de error. Maarja, ik denk zo dan word het maar unrarren. Dus ik unrar doen maar doet het ook niet. Ik snap het niet. Doe ICT dus zou gewoon zo moeten dacht ik bij mezelf. Nu zou ik graag willen weten of iemand anders het probleem ook heeft en het gefixed heeft. Ik heb al een crack maar kan hem gewoon weg niet installeren. Me pc is een: * p5w DH Deluxe * Ati HD3570 * 2 gig ram (kingston) * E6600 2x 2,4 gigahertz Daar ligt het denk ik niet aan miss kan iemand mij helpen? Hij kan een lvl 14 warrock account krijgen of download links voor crysis sony ericsson software American Gangster Windows Vista Ultimate Windows office Maar help alsjeblieft Greets, Stiflermum Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie