Julien Geplaatst December 2, 2007 Bijdragen: 413 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 2, 2007 hey , ik heb een dvd van de serie LOST gedownload.. dat ging goed.. alleen toen ik em uitpakte kreeg ik allemaal VTS bestanden .. nou oke.. ik dus dvd shrink openen , wat ik normaal ook doe met VTS bestanden .. en klik op open files .. selecteer het mapje VIDEO_TS en dan krijg ik deze error (plaatje) ook als ik deze post opnieuw download van een andere poster krijg ik het zelfde probleem .. wat moet ik nu doen om deze alsnog te kunnen branden? groeten , Julien Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 413
ma.blok Geplaatst December 2, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst December 2, 2007 Hoi, Het kan zijn dat de posters een gedeelte van de beveiliging van de dvd toch hebben meegekopieert. Wat je misschien eerst eens kunt proberen (lukt mij bijna altijd) is je download eerst door dvdfab laten bewerken. De handleiding staat hier; http://www.duken.nl/content/view/408/6/ Er staat in de handleiding een link naar het programma maar dat is een dertig dagen trial, je kunt dan beter via de volgende link een iets simpeler maar gratis versie downloaden http://www.free-codecs.com/download/DVDFab_Decrypter.htm Hoop dat je er uitkomt en als dat niet lukt.....gewoon vragen. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Julien Geplaatst December 3, 2007 Bijdragen: 413 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst December 3, 2007 hey , heel erg bedankt voor je antwoord.. zit nu op school dus kan het niet nakijken , maar als ik straks thuis ben zal ik gelijk ff kijken. bedankt O0 O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 413
Julien Geplaatst December 3, 2007 Bijdragen: 413 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst December 3, 2007 aaah ... heel erg bedankt ! O0 O0 hiermee is het inderdaad gelukt. kan ik eindelijk verder kijken waar ik gebleven was :cool2: bedankt, Julien Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 413
ma.blok Geplaatst December 4, 2007 Bijdragen: 1191 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 56 Delen Geplaatst December 4, 2007 Hoi, Graag gedaan. En veel kijkplezier. Marcel :cool2: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1.2k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie