nala62 Geplaatst December 2, 2007 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 2, 2007 hoi, Wij zijn sinds kort ook met bittornado aan het downloaden gegaan en we hebben limewire. Hoe limewire werkt is ons bekent, je geeft toestemming aan een map waar ze jouw bestanden van af mogen halen. Maar hoe werkt dat met bittornado. Ik sla de torrentfiles op in een speciale map, als ik ze dan met de tornado opent dan laat ik ze in een andere speciale map downloaden om ze daarna te branden. Maar waar halen andere mijn bestanden vandaan? moet ik dat ergens aangeven in het programma? of moet ik de torrents open laten staan? ook al zijn ze klaar. als ik de torrents sluit, kunnen andere er dan nog bij? alvast bedankt Siem Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
Fredpascal Geplaatst December 2, 2007 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst December 2, 2007 http://nl.wikipedia.org/wiki/Bittorrent Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
nala62 Geplaatst December 2, 2007 Bijdragen: 17 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/20/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst December 2, 2007 hi, oke das duidelijk, dus ik laat het torrentbestand open staan voor andere, totdat ik genoeg geseed heb, waar kan ik precies zien hoeveel ik geseed heb? Simone Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 17
kaasbroodje Geplaatst December 2, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst December 2, 2007 het is heel simpel zo lang jij een torrent bestand in bittornado laat staan kunnen andere bij je hem vandaan downloaden. maar zodra je de torrent uit je prigramma haalt kunnen ze dat bestand niet meer bij je vandaan downloaden tenzij je het bestand opnieuw toevoegt aan bitornado Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Martijn Geplaatst December 3, 2007 Bijdragen: 806 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 5, 2012 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst December 3, 2007 hi, oke das duidelijk, dus ik laat het torrentbestand open staan voor andere, totdat ik genoeg geseed heb, waar kan ik precies zien hoeveel ik geseed heb? Simone Je bent niet verplicht te seeden, maar het is wel zo fair tegenover alle andere om dit te doen. Meestal wordt er van je verwacht dat je 1:1 seed, dus alles wat je download ook uploaden, hoeveel je geseed hebt zie achter Uploaded:---- Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 806
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie