glen666benton Geplaatst December 1, 2007 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/30/06 Status: Offline Actief: Augustus 24, 2012 Delen Geplaatst December 1, 2007 hallo als ik op converteren druk staat erop dat er een watermerk zal zijn. Ik heb gelezen dat je een code kan invoeren maar waar moet ik dit dan invoeren? sorry voor de vraag ??? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
Gast jaap 2005 Geplaatst December 1, 2007 Delen Geplaatst December 1, 2007 hoi ja dat klopt dit is de code /mod: geen serials op duken.nl verstrekken LICENTIE NUMMER. WEET NIET OF HET GROTE OF KLEINE LETTERS ZIJN MOET JE ZELF EVEN UITZOEKEN. MVG JAAP Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
glen666benton Geplaatst December 8, 2007 Bijdragen: 15 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/30/06 Status: Offline Actief: Augustus 24, 2012 Auteur Delen Geplaatst December 8, 2007 bedankt voor de hulp O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 15
hylicht Geplaatst December 28, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 28, 2007 Hallo allemaal, Ik ga het nog eens proberen want ik vindt nergens de codec voor de dvx en ik vind dat maar niet ondanks jullie goede pogingen.Maar de fout zal wel bij mij liggen.maar ik zou zo graag een film met ondertiteling downloaden. Kan me iemand een hulpje bieden? pascalesempels@hotmail.com alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie