Spring naar bijdragen

Spel gedownload, Wat nu?

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Goedendag,

Ik heb een vraag en ik zal t kort houden; Ik heb het spel Overlord gedownlaod via Bittorrent, en nu heb ik dus een map met allemaal .rar bestandjes en r56 bestanden. Ik heb 1 winrar bestand uitgepakt, maar dat duurt echt een eeuwigheid, maar daarin zitten weer allemaal andere bestanden.

Kan iemand mij hier adviseren wat te doen? Moet ik alles op DVD branden, of moet ik eerst alles uitpakken, en moet dat dan in verschillende mappen?

Sorry als dit soort vragen al voorbij zijn gekomen, ik heb de forums doorgekeken maar niks wat mij echt kon helpen, en de guides zijn fanatastisch maar heb ik op dit moment ook even niks aan nog.

Alvast bedankt in ieder geval,

Mike

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Als het goed is, kwam er 1 bestand uit die rar. De rars zitten namelijk aan elkaar geschakeld, zodat als je er 1 uitpakt, ze direct allemaal geleegd worden en er dus 1 bestand uitkomt. Wat voor extensie heeft dat bestand? Als het .iso/.mdf/.mds is, kun je mounten in PowerISO/Alchohol/Deamon Tools.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  501
  • Waardering:   64
  • Prestatiepunten:  383
  • Dagen gewonnen:  3
  • Actief:  
  • Leeftijd:  31

Dubbel post, lees de regels even door.

Slot

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 64
  • 501
  • 3

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.
  • Wie zijn er online?  8 leden zijn actief

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...