Spring naar bijdragen

payserver Nieuwsgroepen

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  378
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

eeuy mensen ik heb ff een vraagje over het nemen van een payserver, wij maken nu gewoon gebruik van nova.planet.nl (max download speed is 160kbp/s) dat is ook de maximale snelheid die we kunnen halen maar als ik me dus ga aanmelden voor een payserver voor usenet dan kan ik bijvoorbeeld kiezen voor een 20Mbp/s verbinding maak ik dan gebruik van de volle 20Mbp/s of download ik dan als nog met 160kbp/s

ik hoop dat jullie het me kunnen vertellen

Grtz,

DutchFighter

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 378
  • Reacties 3
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  1191
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  56

Hoi,

De snelheid waarmee je met een payserver download is ongeveer 1/8 van je abbonement.

Dus heb je een 20mb abbo download je dus met ongeveer 2 1/2 mb per seconde.

Marcel :cool2:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1.2k

• Bijdragen:  136
  • Leeftijd:  43

Hoi,

De snelheid waarmee je met een payserver download is ongeveer 1/8 van je abbonement.

Dus heb je een 20mb abbo download je dus met ongeveer 2 1/2 mb per seconde.

Marcel :cool2:

Ligt er natuurlijk wel aan wat voor een snelheid je zelf hebt, bedoel heb jij 250 kb download, dan ga jij echt niet sneller downloaden omdat je een 20 mbit abbo koopt... De snelheid gaat dan zeker niet vooruit... Over het algemeen kan je zo snel downloaden met Nieuws Groepen, zo snel als je bijv. msn download van het web.. HTTP snelheid dus. bij mij is dat dus 510/540 kb/s mijn NewsBin zit hier ook ongeveer tussen... Geen payserver op dit moment meer :pc: Maar toch een aardige snelheid... Heb je zelf dus een 20 mbit lijn, dan is het mischien handig om een 20 mbit versie van een Payserver te nemen. Maar heb je dit niet, dan is het pure geld verspilling, heb het zelf ook 1 maand gedaan.. Maar het helpt niks...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 136

• Bijdragen:  3532
  • Leeftijd:  53

een payserver verhoogt niet zo zeer je downloadsnelheid, deze wordt namelijk bepaald door je eigen provider (daar waar je je internetabonnement hebt afgesloten) maar draagt wel bij een complete download en een hogere retentie.

maw, steeds meer providers zoals @home/ casema etc hebben een retentie van 2 a 3 dagen terwijl eweka bv een hogere retentie biedt tot 120 dagen:

- Toegang tot alle beschikbare nieuwsgroepen

- Supersnelle download snelheid tot 20 Mbit/s

- Hoge kwaliteit wereldwijde uitwisseling van newsfeeds

- Supersnelle eigen 100 Gigabit/s backbone

- Meer dan 350 TB redundante storage online

- Optimale compleetheid van meer dan 99,5%

- Ongecensureerde toegang

- Respect voor uw privacy

- Geen datalimiet

- Tot 120 dagen retentie voor binaries groepen

- Maximaal 8 connecties toegestaan per gebruiker

- Toegang tot online control panel

- Geen opzegtermijn

(bron: eweka.nl)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 3.5k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...