petertje37 Geplaatst November 27, 2007 Bijdragen: 74 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 27, 2007 hallo,wie kan mij helpen met het volgende: ik heb metal gear gedownd en dat waren 2 afzonderlijke downloads,disl 1 en disk 2. nu heb ik ze dus ook afzonderlijk moeten uitpakken,en dat ging goed,maar nu heb ikv an elke disk die gedownd is ook 2 aparte bestanden van elk ongeveer 700mb groot,en die staan als vclplayer genoteerd. ook zit er bij elke disk een cue bestand bij. wat moet ik nu branden en wat moet ik met de cue bestanden doen. en moet ik ze allebei apart op een disk zetten,of kan ik ze allebei samenvoegen tot een spel? en moet ik het op een cd of dvd branden? en waarom zie ik de bestanden als vclplayer? ik zal jullie zeer dankbaar zijn! :-[ :-[ :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 74
kaasbroodje Geplaatst November 27, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst November 27, 2007 volgens mij moet je die cue bestanden mounten met deamontools of een ander programma waarmee je kan mounten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie