petertje37 Geplaatst November 25, 2007 Bijdragen: 74 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 25, 2007 hoi,ik ben sinds kort bezig met mijn omgebouwde ps2,en het bevalt me goed op een paar dingen na nl: kun je met de omgebouwde ps2 ,ook psp spellen afspelen? en waar kan ik de meeste ps2 spellen downen? en kan je een mdf bestand branden met alcohol 120%? en misschien wel de domste vraag,kun je een gedownd of gekopieert spel afspelen op een niet omgebouwde ps2? bij voorbaat dank! :-[ :-[ :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 74
Robin Geplaatst November 25, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst November 25, 2007 1. Nee, psp spellen hebben een heel ander formaat 2. Ps2 spellen kan je met torrents downloaden, zoek gewoon op een torrentsite (bijv. torrentspy.com) op 'n game + PS2 (bijv. God of War PS2) 3. Een mdf kan je branden met Alcohol 120 of nero 4. Nee, je ps2 moet omgebouwd zijn om het gekopieerde spel te lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
petertje37 Geplaatst November 26, 2007 Bijdragen: 74 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 26, 2007 robin,ok maar ik heb ook wel gehoord dat je een psp naar ps2 kunt converteren,misschien dat daar iemand wat van weet,en ik download het liefst met nieuwsgroepen,omdat dat sneller gaat,en is er soms bij de torrents meer te vinden? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 74
Robin Geplaatst November 28, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst November 28, 2007 Oh haha, nou nee de meeste mensen vinden downloaden met nieuwsgroepen moeilijk dus raden wij meestal torrents aan Maar nieuwsgroepen is uiteraard veel beter.. Ook meer aanbod! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie