Spring naar bijdragen

Probleem DC++

Neo

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  1
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo Allemaal,

Heb het hele weekend geprobeerd me voor nieuwsgroepen aan te melden maar met een provider als Chello is dat blijkbaar onbegonnen werk.  Daarom DC++ geinstalleerd handleiding doorgenomen maar loop telkens tegen het volgende probleem aan. Ik kan alle hubs gewoon in zie ook de gebruikers lijst rechts in beeld maar als ik kies om te zien wat er bij hun in de file list staat door de rechtermuis knop ingedrukt te houden krijg ik onderin alleen maar de melding connecting of connection timed out en dat bij elke hub.

Waar heeft dit mee te maken want op deze manier kan ik niks downloaden. Ik heb verder geen router of wat dan ook en ik share zo rond de 5 gib............

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 1
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  2568
  • Waardering:   1
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit
  • Leeftijd:  33

Sommige hubs hebben een share ratio bijvoorbeeld dat je 10 gb moet kunnen hebben om te uploaden.

En dat je dus met je 5 gb te laag zit,

Het kan ook zijn bij sommige hubs moet je je eerst registreren dan kan je pas zoeken en downloaden.

Als je dat dus niet doet krijg je dus de melding elke keer dat je download timed out.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 1
  • 2.6k

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...