pjoont Geplaatst November 11, 2005 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/20/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 11, 2005 Wie o wie kan mij helpen. Ik heb FM 2006 gedownload en probeer hem op te starten via Alcohol of Daementools. Ik krijg steeds de melding CD/DVD emulation software has been detected. Please disable all CD/DVD emulation software and re-start the game. Ik snap er niks van, wat moet ik doen om het spel te kunnen spelen??? Alvast bedankt voor de hulp. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie