cocoallo Geplaatst November 21, 2007 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/21/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 21, 2007 Hoi, Ik ben Cocky moeder van 2 zonen van 18 en 22 jaar en 1 dochter van 9 jaar. :jerry: (ze heet Jerry Lee....hahaha) Sinds kort ben ik bezig met het maken van films, daar kan ik nog wel wat tips voor gebruiken. :-[ Deze site is daar geweldig voor, daarom heb ik me aangemeld en stel ik mij bij deze voor.... O0 Groetjes van Cocky....:crazy: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
basbulletje Geplaatst November 21, 2007 Bijdragen: 598 Waardering: 10 Prestatiepunten: 306 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 07/26/07 Status: Offline Actief: Juli 8, 2023 Leeftijd: 51 Delen Geplaatst November 21, 2007 :welkom: Hoi Cocky, Leuk dat je ook hier op de site terecht bent gekomen. Met drie kinderen heb je genoeg zorgen. De zorgen omtrent computer en films kunnen we met z'n allen wel een beetje verminderen. Alle vragen zijn welkom, ook vragen en opmerkingen die niets met de computer te maken hebben. Daarvoor is de huiskamer erg geschikt. veel plezier op de site, Bas Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 10 598
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie