cynthia123 Geplaatst November 20, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 20, 2007 Hallo, Ik ben net begonnen met pc spellen downloaden en nou heb ik sims 2 met alle uitbreidingen gedownload via utorrent en nou is hij klaar maar je moet blijkbaar eerst mouten ofzoiets ik snap er niks van weet iemand wat ik nu moet doen hij is klaar met downloaden en nou moet ik mouten maar ik weet niet wat dat is of hoe dat moet ? Kan iemand mij helpen ? Groetjes Cynthia Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
cynthia123 Geplaatst November 20, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 20, 2007 nou ik ben erachter hoe ik moet mouten ik heb alles ingesteld zoals het moet maar nou is het als ik het bestand moet openen ga ik naar de map waar ik sims 2 en alle uitbreidingen heb staan dan open ik die en dan krijg je cd cd 2 enz. en dan klik ik daarop en dan komt er normaal gesproken een bestandje te staan maar dat doet hij niet als ik hetvia daeman tools doe weet iemand een oplossing ? Groetjes Cynthia Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie