Tjeen Geplaatst November 20, 2007 Bijdragen: 51 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst November 20, 2007 Hallo, Ik heb gisteren een nieuwe videokaart gekocht. Hij werkt perfect en lekker snel. Hij zou volgends de verkoper ook met sims2 enzo moeten lukken. Alleen nu krijg ik in het begin lekker goed beeld, alleen als ik dan naar Buurt ga is het hele beeld door mekaar. Is dit een kwestie van nieuwe drivers of iets anders. Hij zou er tegen moeten kunnen, heb de eisen van sims bekeken en mijn kaart moet het makkelijk aankunnn. Mvg, Tjeen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 51
Martijn Geplaatst November 20, 2007 Bijdragen: 806 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 5, 2012 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst November 20, 2007 kwestie van nieuwe drivers? dat betekend dat je niet even de moeite hebt genomen om het uit te proberen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 806
Tjeen Geplaatst November 20, 2007 Bijdragen: 51 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Auteur Delen Geplaatst November 20, 2007 Ja zeker wel, maar ik heb niks gevonden. Had wel een andere geprobeerd maar deed ook niet. Ik weet niet waar je nog andere kan vinden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 51
Martijn Geplaatst November 20, 2007 Bijdragen: 806 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 5, 2012 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst November 20, 2007 hier moet je je drivers vandaan halen: http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 806
Tjeen Geplaatst November 20, 2007 Bijdragen: 51 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Auteur Delen Geplaatst November 20, 2007 Al geprobeerd, ik had een beta versie gedownt en toen deed hij het even. Zal dus wel aan de driver moeten liggen, mijn kaart moet het echt makkelijk kunnen doen. Misschien nieuwe versie van de motherboard downen, alleen weet niet precies wat voor type het is. Is er een site ofzo die je pc scant en dan je gegevens laat zien?? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 51
Martijn Geplaatst November 20, 2007 Bijdragen: 806 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 5, 2012 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst November 20, 2007 geen website, er zijn wel programmatjes voor, probeer cpu-z eens Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 806
Gast sebasjuh Geplaatst November 21, 2007 Delen Geplaatst November 21, 2007 Al geprobeerd, ik had een beta versie gedownt en toen deed hij het even. En als je is geen beta driver download maar gewoon de laatste stable versie van de driver? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Tjeen Geplaatst November 22, 2007 Bijdragen: 51 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Auteur Delen Geplaatst November 22, 2007 Al geprobeerd, ik had een beta versie gedownt en toen deed hij het even. En als je is geen beta driver download maar gewoon de laatste stable versie van de driver? Stable versie?? heb je misschien een link. Vriendelijk Bedankt, Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 51
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie