Spring naar bijdragen

rct 3 fixed image??

Gast gilles

Aanbevolen reactie

• Reacties 4
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Populaire dagen

op www.gamecopyworld.com staan idd wel cracks, maar geen img...mss is die er niet. ( meestal worden die pas gemaakt als ut bij de normale niet lukt)

alleen wrm doet ie ut niet dan ?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

kheb t opgelost ik had dus rct 3 en rct 3 Wild! gedownload... rct 3 Wild! waren image bastanden en rct3 was de setup van t spel die ik alleen moest installeren..

dus ik had alles goed geïstalleerd wou ik rct 3 openen met Wild! maar die ontdekte die emulereings shit.... die waren er alleen voor rct 3 maar niet Wild! die cracks heb ik geprobeerd maar dat werkte niet... dus was ik op zoek naar een niet bestaande mini image... en toen kwam ik achter het bestaan van anti-blaxx en heb ik gewoon de image file van wild! er in gedouwt en nu doet ie het

een heel verhaal maja....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...