sjako Geplaatst November 14, 2007 Bijdragen: 123 Waardering: 11 Prestatiepunten: 403 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/07 Status: Offline Actief: Maart 12, 2022 Delen Geplaatst November 14, 2007 Mijn NOD virusscanner doet zijn werk goed. hij scant automatisch en regelmatig maak ik een handmatige zorgvuldige systeemscan. Heel af en toe geeft hij een virusalarm als hij het nodig vindt dat ik beslis wat er mee moet gebeuren. Op 13 november word ik echter gebombardeerd met virusaanvallen. Ik heb de logs nagekeken.Op 4 november zijn er 2 aanvallen geweest.daarna geen enkele,en gisteren,13 november waren het er 142. Continu krijg ik waarschuwingen met de volgende tekst;HTTP:/download.getmirar.com/f3/exe. Variant van win32/Adware.Mirarapplicatie. dit object bevat kwaadaardige code. ik kan dan het dan in quarantaine zetten,en enkele minuten later is het weer zover. Ook vandaag na 1 uurtje al weer 30. Ik heb aan de instellingen van de virusscan niets gewijzigd. Ik dacht dat het kwam door downloaden met lime wire of Ares maar ook nadat ik die afgesloten had ging het gewoon door. Het enige dat er nieuw bijgekomen is,is een proefversie van WINoptimiser van Ashampoo. Wat kan er fout gegaan zijn,of hoe los ik dat op? Alvast heel erg bedankt. Sjako. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 123
Fredpascal Geplaatst November 14, 2007 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 14, 2007 Hallo dat klinkt aardig rot, Welke firewall gebruik je daarnaast? En gebruik je een Anti-rootkit (voor informatie over rootkits zie: http://nl.wikipedia.org/wiki/Rootkit) Probeer ook cache of andere internetbestanden te verwijderen want die bevatten ook informatie over jouw pc. Ik hoor het voor de rest van je, ik wil je graag hiermee helpen :friends: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
sjako Geplaatst November 14, 2007 Bijdragen: 123 Waardering: 11 Prestatiepunten: 403 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/07 Status: Offline Actief: Maart 12, 2022 Auteur Delen Geplaatst November 14, 2007 Ik weet niet wat voor firewall ik heb,als ik er al een heb.Maar problemen heb ik eigenlijk nooit gehad. Ik download nogal,en heb eigenlijk nooit de firewall uit moeten schakelen of zo. Hoe kan ik die zoeken en controleren. Eerlijk gezegd ben ik een beetje een kluns met de computer.Wat is cache? Ik scan elke week 2 keer met NOD en ALvast en Ad Adware.en schoon ook met C cleaner. Het gekke is dat ik vandaag al 5 keer geschoond heb,en dat hij elke keer net zoveel opschoont als anders in 3 dagen,terwijl ik amper internet op ga. Ook heb ik in veilige modus hersteld naar een datum van voor de problemen,maar ook dat helpt niet. Nu schiet me nog iets te binnen.In een ander topic,net hieronder,had ik een vraag over een probleem dat ik op uitlookexpress geen links kon bekijken omdat ik dan de melding kreeg of line te zijn. Tegelijk met het huidige probleem,is het andere opgelost. . Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 123
Fredpascal Geplaatst November 15, 2007 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 15, 2007 Dus je bedoelt dat het opgelost is... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Wesley Geplaatst November 17, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst November 17, 2007 je kan nog altijd systeemherstel gebruiken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie