Spring naar bijdragen

nzb file downloaden met grabbit

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hoi, als ik een film wil downloaden als nzb file (met grabbit), geeft grabbit aan welke files erbij zitten, maar als ie is klaar is met downloaden zitten niet alle rar-files erbij, maar nog een nzb file om de film nog een keer te downloaden. Hebben jullie dit ook, of heb ik een verkeerde instelling ?? Het is me nu met Zorro 2 en True Romance onverkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • 4 weken later...
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  25
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

hallo,

als je de bestanden unrart... als ik het goed zeg, dus uitpakt, geeft ie dan aan dat ie te weinig rar files heeft? en heb je ook par files?

Als je die andere nzb file weer download, heb je het dan wel compleet?

Ik heb het namelijk nog niet gehad dat de files niet compleet waren, wel een nieuwe nbz in de download, maar daar heb ik nog niets mee gedaan. Het werkte met unrar altijd prima.

ik hoor het wel.

Gr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 25

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...