Gast Trapani Geplaatst November 10, 2005 Delen Geplaatst November 10, 2005 Mensen, Ik heb pas een nieuwe PC gekocht en daar zat dan zon \"trial\" op van Norton Antivirus, dus dat ie maar voor 90 dagen geldig is. Nu zou ik graag willen weten hoe je die datum kan verlengen zonder ervoor te betalen.. Ik hoor het graag van jullie! Thanks zovast Gr. Luca Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst November 10, 2005 Delen Geplaatst November 10, 2005 geloof dat dat niet mogelijk is (tenminste niet gratis) kijk een bij \"tips\" daar staat Avast! gratis, maar ik vind het overzichtelijker en beter dan norton. werkt goed ! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Trapani Geplaatst November 11, 2005 Delen Geplaatst November 11, 2005 Opnieuw installeren?! Het zat al op mijn PC geinstalleerd toen ik hem kocht, heb daar verder geen aparte software bijgekregen. Dan maar downloaden.. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie