..speedfreak.. Geplaatst November 13, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/07 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2012 Delen Geplaatst November 13, 2007 hallo, ik heb testdrive unlimited gedownload, net geinstalleerd, crack vervangen, de EURO map vervangen (geen idee wat dat is) maar zat bij crack want voor de EURO map deed hij het zelfde, ik start het spel op via mijn snelkoppeling op het bureaublad, intro filmpje, nog een filmpje, vervolgens staat er heel vaag: loading en dan ineens.. sta ik weer op mijn bureau blad, dit heb ik ook al eens gehad met het spel the elder scrolls oblivion, die deed precies hetzelfde, deze heb ik toen verwijderd omdat hij niet aan de gang te krijgen was. waar ligt dit aan? ik heb nog geen andere cracks geprobeerd, maar omdat dat andere spel dat toen ook deed lijkt me dat het probleem niet te zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 501
..speedfreak.. Geplaatst November 14, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 01/18/07 Status: Offline Actief: Oktober 4, 2012 Auteur Delen Geplaatst November 14, 2007 ik denk dat het miss aan de videokaart zal liggen er zit een NVIDIA Geforce FC 5200 128mb in de computer, ik lees nu dat je minimaal iets van 256mb moest hebben, dus dat spel zal denk ik verwijderd moeten worden, of is er een oplossing? thanks Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 501
Fredpascal Geplaatst November 14, 2007 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 14, 2007 ik denk dat het miss aan de videokaart zal liggen er zit een NVIDIA Geforce FC 5200 128mb in de computer, ik lees nu dat je minimaal iets van 256mb moest hebben, dus dat spel zal denk ik verwijderd moeten worden, of is er een oplossing? thanks Ja, nieuwe videokaart kopen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie