Gast Pulami Geplaatst November 10, 2005 Delen Geplaatst November 10, 2005 Hallo, eindelijk een beetje inzicht in het downloaden. Met de nadruk op een beetje. Gisteren voor het eerst een CD (Robbie Williams) gedownload met behulp van Bittorent. De bestanden die ik nu gesaved heb zijn in een vreemd formaat. Ik kan ze niet openen, op internet kan ik geen programma vinden dat de bestanden kan openen. Kan iemand mij helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ocram Geplaatst November 10, 2005 Delen Geplaatst November 10, 2005 om wat voor een bestand gaat het ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie