Spring naar bijdragen

Re: outlook express reageert niet op link

sjako

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  123
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  403
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

sorry,maar ik kan bij beveiliging geen optie afbeeldingen downloaden vinden. Alleen waarschuwen als iemand een Mail wil verzenden met mijn naam en nog zoiets.

Het rare is,dat ik wel bijlagen kan bekijken als er zo`n paperclip bij staat,maar als ik op een link klik,dan doet hij niks. Er komt dan wel onderaan een blokje met de vraag "on line werken" maar als ik daar op klik,dan komt er te staan "U werkt off line". Ik heb bij bestand het vinkje "off line werken"gewist.

Ik heb op verzenden geklikt en toen er kwam staan "U werkt off line,wilt U on line werken" op ja geklikt,maar als ik het dan probeer,ben ik toch off line.

Ik krijg normaal mijn mails binnen en eenmaal binnen denk ik dat ik die off line kan lezen.Mischien zelfs als ik de internetkabel uit de computer trek.Maar als er een link bij staat,heb ik het vermoeden dat die link me moet verbinden met internet zodat de info gedownload kan worden. Nu heb ik de indruk dat dat niet gaat omdat ik door een of andere duistere reden off line blijf wat ik ook doe. Copieer ik de link naar mijn favoriten,dan is er geen probleem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 123
  • Reacties 0
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...