overlord Geplaatst November 11, 2007 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 11, 2007 Hey, ik ben nieuw hier op dit forum. Hoop dat ik niet meteen fout bezig ben door dit topic te openen. Toevallig zag ik dat er laatst al een topic over was maar die was al gesloten. Daarnaast is mijn probleem ook iets anders. Mijn probleem: Ik download sinds een tijdje via utorrent maar dat gaat niet helemaal zoals het moet volgens mij. Als ik iets download dan staat er onderin een geel driehoekje. Dat is een waarschuwing voor dat me poorten niet openstaan. Hij download wel maar echt ontzettend langzaam: 14kb/s ofzo. Goed nu ben naar portforwarding.com gegaan. Heb me router opgezocht, de stappen gevolgt en zo een poort opengezet. Maar iedere keer dat ik dat doe (verschillende keren geprobeerd) blijft de situatie hetzelfde, de waarschuwing blijft bestaan met als gevolg erg langzame downloads... Ik heb echt alle stappen gevolgt die ik moest volgen maar denk dat er toch ergens iets mis zit dan. Mijn situatie thuis: modem, router (netgear) 2 pc`s. Heb de downloads alleen nodig op deze (mijn) pc. Hoop dat iemand mij kan helpen, Grtz Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie