Gast bartos Geplaatst November 9, 2005 Delen Geplaatst November 9, 2005 Ey ik heb age of empires 3 gedownload. Het waren allemaal .rar files die zijn omgezet met winrar naar .bin bestanden Alleen het probleem ik kan ze nog steeds niet openen. Het zijn 3 .bin bestanden CD1 CD2 en CD3 Wat moet ik doen??? :whistle: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst November 9, 2005 Delen Geplaatst November 9, 2005 Dan moet je dit ff lezen: http://www.duken.nl/content/view/92/50/ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast bartos Geplaatst November 9, 2005 Delen Geplaatst November 9, 2005 ik heb dus het probleem als ik dat programma via die link van jou wil downloaden (een viritueele cd-speler) dat ie dan een error geeft als die bijna klaar is met installeren Ik ben nu van plan alcohol 120% te downloaden maar dat is een trial van 30 dagen dus wil zeker weten of het werkt want kan het maar 1x gebruiken. Dus het is zo dat je een .bin bestand gewoon op een CD kan zetten die het dan gewoon doet als je de cd erin doet en dat je het dan gewoon kan instaleren vanaf de CD. Ik kan het bestand op de computer zelf nog niet openen. Alcohol 120% is toch gewoon een brand programma die zet het toch niet ook nog in het goede formaat. Ik moet volgens mij allerlei verschillende icoontjes krijgen met snelkoppelingen naar setup en openen enzo net als bij een normaal spel maar dat lukt nu niet en mappen van age of empires en audi files en de hele zooi. Die kan ik niet vinden. Ook als ik het .bin bestand wil openen doet die dat met winamp dit heb ik zelf helemaal niet zo geselecteerd?? Hoe kan ik er voor zorgen dat ik dat spel op cd kan zetten en het dan kan spelen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie