Ruuuby4 Geplaatst November 11, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 11, 2007 Heeey ik heb laatst de Settlers 6 binnengehaald, tijdje gespeeld. Toen kwam ik de patch tegen, gedownload.. Maar nu vraagt hij elke keer bij het opstarten een serial code die nergens te vinden is.. Dus Settlers maar opnieuw geïnstalleerd, zonder de patch/update. Het probleem is; die patch kan me niet zo veel schelen, maar ik wil nog wel de map editor! En als ik de map editor (na ongedaan maken vd patch) wil openen, geeft hij een fout.. Iemand een tip, of misschien een adresje waar ik de (werkende!) map editor in zijn eentje kan downloaden? Alvast super bedankt! ;D BTW het gaat om Settlers 6 (Rise of an Empire) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Ruuuby4 Geplaatst November 11, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/11/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 11, 2007 Ik heb er trouwens gelijk een vraagje bij: In de editor, als ik te ver uitzoom, wordt heel mijn gebied rood. Dus ik zie alleen een rode cirkel. Hoort dit? Want dat is wel erg dom.. Zo niet: gelukkig, maar wat doe ik eraan? Alvast bedankt weer! O0 Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie