Minimalll Geplaatst November 9, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 9, 2007 De Russische subs heb ik al gevonden. Echter als ik ze hier in kladblok open is het "onleesbaar". Het zijn dan allemaal rare coderingen. Ik heb een manier gevonden om die coderingen te transformeren naar "leesbaar" Russische(Cyrillische) letters. Maar ik kan hem daarna niet opslaan als een tekstbestand met ANSI codering. Wel als een tekstbestand met UNICODE codering, maar vobsub pakt die niet mee, evenals VLC player, en Echosub opent hem ook niet. Ik ben bang dat ik de enige ben die Russische ondertitels in zijn films wilt hebben(vanwege een bepaalde reden), maar ik hoop dat er iemand met een tip komt... Misschien dat iemand hier toch een oplossing heeft. Wie o wie kan me helpen... Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Minimalll Geplaatst November 9, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 9, 2007 ? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Eagles Geplaatst November 10, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst November 10, 2007 denk toch dat je dan een russisch verwerkingsprogramma moet hebben en ik ben bang dat weinig dukeners daar kaas van hebben hebben gegeten en google geeft ook niet veel op dit gebied, helaas :'( Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
haris23 Geplaatst November 10, 2007 Bijdragen: 29 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/07/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 10, 2007 waar kun je serviesche / bosnische ondertiteling vinden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 29
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie