greendaffodil Geplaatst November 9, 2007 Bijdragen: 93 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/14/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 9, 2007 Hallo. Als ik Daemon tools probeer te installeren komt er een berichtje tevoorschijn met de tekst dat het een schadelijk bestand is en dan wordt de installatie verbroken. Daarna heb ik ook Alcohol120% proberen te installeren. Dat lukte, maar toen ik de computer opnieuw ging installeren kwam er een zwart scherm en wou hij niet normaal opstarten, ik moest kiezen hoe ik de computer opnieuw wou opstarten. Ik hoop dat het een beetje duidelijk is en dat jullie me kunnen helpen hoe ik m'n bestanden wel kan mounten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 93
kaasbroodje Geplaatst November 9, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst November 9, 2007 als je nero heb kan je dat gebruiken om te mounten. staat onder extra Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
greendaffodil Geplaatst November 9, 2007 Bijdragen: 93 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/14/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst November 9, 2007 Ik heb nero 7, zit het daar misschien niet bij? Er staat bij mij alleen: verkrijg systeeminfo, teststation, CD wissen, label of cover maken, sneldheid besturingsstation, uw muziek; foto's en video's delen, LightScribe-label afdrukken, nero ProductSetup, projecten openen en schijfinfo, onder extra. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 93
greendaffodil Geplaatst November 10, 2007 Bijdragen: 93 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/14/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst November 10, 2007 Het is op de een of andere manier toch gelukt om Daemon Tools te downloaden, toch bedankt voor de hulp Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 93
greendaffodil Geplaatst November 10, 2007 Bijdragen: 93 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/14/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Auteur Delen Geplaatst November 10, 2007 Ik heb weer een probleem. Ik heb sims 2 geinstalleerd maar als ik het op wil starten komt er dit bericht: Er is een probleem opgetreden waardoor het programma niet goed meer werkt. Het programma wordt gesloten en u krijgt een melding als een oplossing beschikbaar is. Eerst had ik ook last van compatibiliteitsproblemen, toen stond er dat ik een sims 2 update moest downloaden en dat heb ik gedaan, toen kwam dat bericht niet meer. Maar dat was gewoon een patch, het lijkt me niet erg logisch als het dan goed is. Ik heb trouwens windows vista op m'n computer, weet iemand misschien of je ergens instellingen moet veranderen of zoiets? Bedankt voor jullie tijd Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 93
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie