Spring naar bijdragen

WinRar stopt halverwege met uitpakken

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Heren en dames, graag u assistentie met mijn volgende probleem.

Ik heb een spel gedownload via newsleecher en Eweka. De bestanden die ik binnen heb gekregen is slechts één Rar bestand(zo wordt ie herkend, zij extentie is echter .001 en niet .rar) de rest van de bestanden zijn onbekend maar volgen in extentie de eerste op(van .002 naar .072). In de overgrote meerderheid van wat ik download krijg ik een merendeel aan RAR bestanden binnen die ik allen selecteer en dan uitpak naar een bestand (bijv een ISO). Dit is hier dus NIET het geval. Ook zit er nog een sfv bestand bij maar daar doe ik normaal verder ook nooit iets mee, dus ik neem aan dat daar het probleem niet zit.

Als ik WinRaR alleen het bestandje laat uitpakken dat hij herkent dan houd hij er rond de 60% uitpakken mee op en zegt dat waarschijnlijk de schijf vol is, dit klopt echter niet. Ik begin dit probleem steeds vaker tegen te komen, dus misschien heb ik gewoon iets gemist qua de nieuwste uitpakmethoden ofzo? WinRar is up to date en de gedownloade bestanden zijn hersteld met Quickpar, dus daar ligt het niet aan.

Iemand suggesies? Bij voorbaat dank voor de hulp.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2
  • Reacties 2
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  500
  • Waardering:   228
  • Actief:  
  • Leeftijd:  33

Misschien een te makkelijke oplossing, maar is het bestand niet gewoon heel erg groot, zodat je schijf sowieso te weinig ruimte heeft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 228
  • 500

• Bijdragen:  2
  • Waardering:   0
  • Actief:  Nooit

Misschien een te makkelijke oplossing, maar is het bestand niet gewoon heel erg groot, zodat je schijf sowieso te weinig ruimte heeft?

Tenzij de Iso bij 30 gig groot is niet. Het gaat hier om een op een DVD te branden spel en dus waarschijnlijk max 4,7 gig of 8,5 gig. Ruimte zat op de schijf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 2

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...