jasfas Geplaatst November 6, 2007 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 6, 2007 Hallo, Ik ben net nieuw op dit forum, dus ik hoop dat ik op het goede forum zit. Heb een film gedownload en als ik derze in virtual dub open krijg ik de volgende melding: AVI: Variable bitrate (VBR) audio detected. VBR audio in AVI is non standard and you may encounter sync errors up to 10688ms when attempting to extract WAV files or processing the audio in Direct Dtream Copy mode. Full Processing mode is recommended to decompress or recompress the audio. (bitrate: 135.1 +/- 19.1 kbps) wat houd dit in en moet ik doen? Groetjes Jan Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie