night hawk Geplaatst November 5, 2007 Bijdragen: 5 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 08/14/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 5, 2007 Hey, Ik ben Sebastiaan, ik ben 16 jaar oud. Mijn hobbies zijn hockey, duiken, en downloaden O0 en vanalles met de pc doen. Ik sta nu op het punt om de regels eens goed door te lezen om mijn verblijf hier zo lang en aangenaam mogelijk te maken! Mzzls, Night Hawk Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 5
steffris Geplaatst November 6, 2007 Bijdragen: 567 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Juni 18, 2013 Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 6, 2007 :welkom: Op deze site kun je veel vinden over downloaden en andere dingen voor je pc. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 567
Eagles Geplaatst November 7, 2007 Bijdragen: 4321 Waardering: 20 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: Februari 6, 2016 Leeftijd: 41 Delen Geplaatst November 7, 2007 bij mij kan je al niet meer stuk :friends: een nieuw lid dat zich ook nog de tijd neemt om de regels te lezen petje af , zijn er vragen stel ze dan gerust Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 20 4.3k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie