sjako Geplaatst November 3, 2007 Bijdragen: 123 Waardering: 11 Prestatiepunten: 403 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 02/23/07 Status: Offline Actief: Maart 12, 2022 Delen Geplaatst November 3, 2007 Hallo allemaal, Ik heb met "ares"diverse films gedownload,maar er zitten er diverse bij die ik niet kan bekijken. Ze hebben meestal bij de titel ook de toevoeging "aresta"staan. Als ik ze aanklik om te bekijken,komt er een schermpje met "Xvidcore.dll not found". Ik heb Xvidcore nu gedownload,maar ik krijg nog steeds het bericht dat het niet gevonden is. Nu heb ik niet zoveel verstand,en al helemaal niet van computers,maar moet ik er nog iets speciaals mee doen of zo? Ik heb het uitgepakt en het opgeslagen bij mijn documenten.Later bij C documents en ook nog bij documents and settings. Hij krijgt het echter niet gevonden. Zoekt hij niet goed,of zit ik in mijn onwijsheid maar wat aan te klooien? Daarom wend ik me nu in alle bescheidenheid tot U,groot onmiskend wijs forum. Sjako. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 11 123
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie