Spring naar bijdragen

outlook express reageert niet op link

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  123
  • Waardering:   11
  • Prestatiepunten:  403
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  

Hallo allemaal,

Op outlook express krijg ik veel mails met een link er bij bijvoorbeeld bij nieuwsbrieven.Als voorbeeld neem ik "kras"reisorganisatie die dikwijls 10 verschillende aanbiedingen heeft met bij elke aanbieding een link.

Als ik op zo`n link klik,gebeurt er niets. Ik moet dan eerst alle aanbiedingen een voor een bij mijn favorieten zetten om ze te kunnen bekijken. Ik krijg het niet opgelost,en een half uur bellen met mijn internetprovider aan 35 ct per minuut ook niet.

Wie weet raad?

sjako

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 11
  • 123
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  598
  • Waardering:   10
  • Prestatiepunten:  306
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Leeftijd:  51

Dit heeft te maken met beveiliging.

om dit mogelijk te maken moet je in feite een  klein stukje van je beveilging inperken.

Open outlook express

ga naar "extra" -> "opties" -> tabblad "beveiliging"

onder "afbeeldingen downloaden" staat waarschijnlijk een vinkje bij: "afbeeldingen en andere externe inhoud in HTML-e-mail blokkeren"

als je dit vinkje weghaalt en op "oke" drukt zou dit probleem verholpen moeten zijn.

Groetjes Bas

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 10
  • 598

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...