Gast Koentje17 Geplaatst November 8, 2005 Delen Geplaatst November 8, 2005 Heey Iedereen (die mij kan helpen :blush: ) Ik heb het programma FX Video Converter. Maar ik snap niet hoe dat werkt. Ik hoop dat jullie dat aan mij uit kunnen leggen, of dat jullie een beter programma weten. Want volgens mij zijn mijn bestanden Mpeg bestanden en die kan ik niet branden via de manier dat dat op deze site staat. En ik moet in dat programma een Target ofzo invoeren maar ik snap dat dus niet :blush: ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Een ander probleem dat ik heb is dat ik een foutmelding krijg bij het programma AVI2DVD. ik heb precies gedaan wat er op deze site staat. Ik heb het in Gspot geopend de film, en daarna wil ik dat doen in AVI2DVD maar ik krijg de foutmelding: \"floating point devision by zero\"..... Dus dat lukt ook al niet dat is bij de film Red Eye... Ik hoop dat iemand mij kan helpen met iig een van deze problemen Alvast SUPER SUPER bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast kishan4uall Geplaatst November 8, 2005 Delen Geplaatst November 8, 2005 Zoals ik al zei, houdt alsjeblieft je problemen in 1 topic... -Slotje Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie