malibu Geplaatst November 2, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 2, 2007 Momenteel probeer ik via Torrents mijn originele games te downloaden voor backuo, er zijn inmiddels al 3 games slecht leesbaar geraakt en één is helemaal niet te lezen. Daarom ga ik vanaf nu backups maken, maar ik vraag me af waar je ze kan downloaden behalve van Torrents of Nieuwsgroepen. Torrents gaat super traag aangezien er weinig seeds zijn voor xbox 360 games. En nieuwsgroepen heeft geen zin omdat ik alleen het addres van mijn provider heb en dit heel traag gaat. Dus weet iemand waar ik xbox 360 games kan downloaden? Het liefst met mijn voledige internet snelheid bijv via FTP. Bedankt! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
mohammedb Geplaatst November 2, 2007 Bijdragen: 459 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/21/06 Status: Offline Actief: Februari 16, 2014 Leeftijd: 57 Delen Geplaatst November 2, 2007 Weinig Xbox 360 games seeds? Heb je http://www.torrentz.com/ geprobeerd als ik daarmee zoek zie ik hartstikke veel seeds staan! Anders kan je www.katz.to gebruiken hiermee kan je via RapidShare enz downloaden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 459
Robin Geplaatst November 4, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst November 4, 2007 Of probeer aan de slag te gaan met nieuwsgroepen Altijd snel de nieuwste X360 games, met top snelheden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
malibu Geplaatst November 8, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/02/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 8, 2007 1. Torrents gaat super langzaam, er zijn veel seeds, maar meer peers waardoor het super traag gaat. 2. Nieuwsgroepen gaat nog traager want mijn Provider heeft een bagger server. 3. Rapidshare gaat ook niet, want je mag maar 1 bestand downloaden, en dan moet je weer een paar uur wachten. Weet iemand waar ik games van FTP kan downloaden met mijn volle snelheid? Bedankt!! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Wesley Geplaatst November 8, 2007 Bijdragen: 4307 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 05/29/06 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst November 8, 2007 Heb je wel ports open gezet? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 4.3k
Duke_Jay Geplaatst November 25, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 25, 2007 Ja ik had ook een vraagje over rapidshare, ze zetten er soms wel 60 links neer maar als je ze allemaal wil downloaden moet je telkens een uur tussenin wachten. Is er een programmatje ofzo die dit voor je download want het lijkt met sterk dat het de bedoeling is dat je ze zelf allemaal gaat downloaden. :-[ Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie