plato007 Geplaatst November 1, 2007 Bijdragen: 41 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst November 1, 2007 ik heb het volledige seizoen van lost 3 gedownload zijn allemaal avi bestanden de taal is engels. ik heb ook het bestand met nederlandse ondertitels gedownload. nu is mijn vraag hoe krijg ik dit allemaal op een paar dvd's met de ondertiteling natuurlijk zodat ik het op dvd speler kan bekijken alvast bedankt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 41
Thijs Geplaatst November 4, 2007 Bijdragen: 983 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/23/07 Status: Offline Actief: Augustus 12, 2013 Delen Geplaatst November 4, 2007 typ in bij google: convertxtodvd en download het programma Kijk dan op www.serials.ws en typ weer in convertxtodvd dan verschijnen er een paar resultaten kopieer de code. En druk bij convertxtodvd op kopen en typ de code in die je van www.serials.ws hebt. Ergens op deze site staat ook een handleiding Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 983
Gast IceCube Geplaatst November 4, 2007 Delen Geplaatst November 4, 2007 Kijk maar Hier IceCube Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
plato007 Geplaatst November 5, 2007 Bijdragen: 41 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 5, 2007 dat heb ik gedaan en dat lukt alleen de beeldkwaliteit is slecht geblokt. op pc is het wel goed kan het misschien omdat het hd kwaliteit is Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 41
kaasbroodje Geplaatst November 5, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst November 5, 2007 waarschijnlijk heb je hem te snel gebrand. dan is da kans namelijk groot dat er fouten op komen. films kan je het beste branden met een snelheid van 4x of lager Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie