DmC Geplaatst Oktober 30, 2007 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 30, 2007 Hallo allemaal, ik ben hier nieuw, ben sinds vandaag leren downloaden met Utorrent, dit is nieuw voor mij, kheb de handleiding gelezen en alles ingesteld zoals het moest, heb ook een poort opengezet via de router. en een static ip toegekend aan mijn pc. Nu ik ben een film gaan download, in het begin ging het 'ontzettene' rap, aan 300-400 kB/s, aan ongeveer 50 procent gedownload te zijn ging de snelheid ineens naar 0.1-0.2 kB/s Hoe komt dit en wat kan ik eraan doen? (ps: leechers, peers en seeders, kan iemand me dat ff vlug uitlegge?) Alvast bedankt voor alle moeite! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
kaasbroodje Geplaatst Oktober 30, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Oktober 30, 2007 seeders: zijn mensen die het bestand 100% binnen hebben en die aan het uploaden zijn leechers: zijn mensen die het bestand nog aan het downloaden zijn peers: het aantal mensen waarmee je verbonden ben dat kan wel eens voorkomen dat je download snelheid opeens daalt dat ligt dan meestal aan de uploader. het enige wat je dan kan doe is geduld hebben aangezien je alles al goed heb ingesteld Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
DmC Geplaatst Oktober 30, 2007 Bijdragen: 10 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/30/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst Oktober 30, 2007 Ok, alvast bedankt voor de uitleg:) Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 10
kaasbroodje Geplaatst Oktober 31, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Oktober 31, 2007 graag gedaan. dan gooi ik er een slot op Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie