orca Geplaatst Oktober 29, 2007 Bijdragen: 32 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst Oktober 29, 2007 hallo allemaal, heb mn pc moeten formatteren, ben daardoor het serienummer van convertxtodvd kwijt. had het eerder hier ergens vandaan maar kan het niet meer vinden. wie is er zo aardig om mij te vertellen waar ik het kan vinden. bedankt groeten Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 32
orca Geplaatst November 2, 2007 Bijdragen: 32 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 2, 2007 helaas dan moet ik verder zoeken Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 32
Robin Geplaatst November 13, 2007 Bijdragen: 501 Waardering: 64 Prestatiepunten: 383 Dagen gewonnen: 3 Lid sinds: 08/26/06 Status: Offline Actief: November 16, 2022 Leeftijd: 31 Delen Geplaatst November 13, 2007 Bij de reacties staat er ook een Onderaan de ConvertXtoDVD handleiding Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 64 501 3
Fredpascal Geplaatst November 19, 2007 Bijdragen: 2568 Waardering: 1 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/12/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 33 Delen Geplaatst November 19, 2007 Had al een key naar hem verzonden Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 1 2.6k
orca Geplaatst November 20, 2007 Bijdragen: 32 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 03/06/07 Status: Offline Actief: Nooit Auteur Delen Geplaatst November 20, 2007 hallo, bedankt het werkt weer Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 32
hylicht Geplaatst December 26, 2007 Bijdragen: 3 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 12/09/07 Status: Offline Actief: Nooit Delen Geplaatst December 26, 2007 Dag iedereen, Ik blijk toch maar een leek te zijn als het op pc aankomt. heb ook dit programma ( convertxtodvd)is een demo waarschijnlijk vermits er altijd in de film reclame tevoorschijn komt en ook geen geluid . Dus veronderstel ik dat ik of geen goede versie heb of geen codecs waarover hier gesproken wordt?alleen zie ik wel al die links en weet ik wat allemaal voor codecs en registraties maar vindt helaas niets.Dus zoals ik al zei, ik ben een dikke leek.Wie van jullie zou me nu eens duidelijk kunnen zeggen wat ik moet doen? Mijn zoon kan het niet en ik wil als oude tante hem eens overtreffen . Wie wil me helpen. pascalesempels@hotmail.com Heel veel dank. Hylicht Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 3
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie