Gast dummiesix Geplaatst November 7, 2005 Delen Geplaatst November 7, 2005 Hallo Stoutert als ik ben, kopier ik films...nooit problemen! Maarrrr, de KAMELEON 2 \"screws up\" mijn pc! Krijg hem NIET gekopieerd, niet met DvDshrink, ook niet met DvDdecrypter . Heeft iemand hier enig idee? (volgens mij zit hier aardig wat ervaring ). Bvd Peter Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst November 7, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25046 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: Februari 6 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst November 7, 2005 Welke foutmelding krijg je? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast TijN Geplaatst November 7, 2005 Delen Geplaatst November 7, 2005 Als het hier dus inderdaad om een beveiliging gaat kan je ik je het programmatje AnyDVD ten zeerste aanraden. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
wilder Geplaatst November 30, 2005 Bijdragen: 1 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 06/12/07 Status: Offline Actief: Januari 9, 2015 Delen Geplaatst November 30, 2005 Met het progje Anydvd en DvDshrink gaat het zeker lukken. Installeer Anydvd op je pc. Het progje draait vanzelf mee op de achtergrond. Automatisch worden beveiligingen nu gekraakt. Ook met andere cd-beveiligingen. Wanneer je de film nu DvDshrink kopieert komt alles in orde. Het nadeel van AnyDVD is dat het niet met alle \"dvd-kopieer\" programma\'s werkt. Overgens is de kameleon 2 uitgerust met een beveiliging gebasseerd op zogenaamde \"onleesbare sectoren\". Hierbij zijn met opzet corrupte stukjes van een file op de DVD gezet. Remco Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 1
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie