Tjeen Geplaatst Oktober 26, 2007 Bijdragen: 51 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Delen Geplaatst Oktober 26, 2007 Hallo, Ik heb een HP Omnibook XT1500 en wil graag mijn videokaart installeren. Had een keer windows eropnieuw opgezet omdat mijn cd`s kapot waren. Maar nu wil ik dus zeg maar mijn videokaart installeren. Maar als ik op ATI.com zoek naar mijn kaart vind ik het niet , dan zegt hij dat hij geen kaart vind. Kan ik nou op de laptop kijken of de kaart daadwerkelijk aangesloten is ofzo. MVG, Tjeen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 51
Tjeen Geplaatst Oktober 27, 2007 Bijdragen: 51 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 10/17/07 Status: Offline Actief: Nooit Leeftijd: 32 Auteur Delen Geplaatst Oktober 27, 2007 wie helpt? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 51
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie