Spring naar bijdragen

Geluidskaart

Aanbevolen reactie

• Bijdragen:  36
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

Hallo ik heb geprobeerd realtek sound effect op me computer te zetten maar het bleek dat me geluidskaart daar niet goed voor is want het is een ouwe win 98 se waar ik xp prof op heb gezet dat werkt allemaal prima maar nauw moest ik dat anuleren dus dat heb ik gedaan en hersteld want al die dingen van realtek sound effect stonden er nog wel op nu niet meer nu ik em heb hersteld naar een punt toen het het nog wel deed maar nu doet ie bij een foutmelding gaat de computer speaker een piep geven je weet wel de speaker die in je computer zit maar de boxen doen het niet en ga ik de sound hardware nakijken staat ie er geen eens meer tussen hij zit niet in een pci sleuf maar het is een vaste die aan me moederbord zit maar hij moet het wel weer doen ik weet helaas niet wat voor een geluidskaart het is maar misschien weten jullie software waardoor ie het weer doet bedank alvast

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 36
  • Reacties 1
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

Populaire dagen

Top Posters In Dit Topic

• Bijdragen:  36
  • Waardering:   0
  • Prestatiepunten:  0
  • Dagen gewonnen:  0
  • Status:  Offline
  • Actief:  Nooit

opgelost nieuwe driver instaleren en hij deed het weer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 36

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...