Robbert Geplaatst Oktober 25, 2007 Bijdragen: 2725 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Maart 10, 2018 Leeftijd: 29 Delen Geplaatst Oktober 25, 2007 Als ik naar www.portfoward.com ga zie ik me modem niet staan de KPN Experia Box zie ik hem over het hoofd of staat hijer gewoon niet, want ik wil een paar poorten openzetten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 2.7k
Martijn Geplaatst Oktober 25, 2007 Bijdragen: 806 Waardering: 5 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/19/06 Status: Offline Actief: April 5, 2012 Leeftijd: 36 Delen Geplaatst Oktober 25, 2007 Als ik naar www.portfoward.com ga zie ik me modem niet staan de KPN Experia Box zie ik hem over het hoofd of staat hijer gewoon niet, want ik wil een paar poorten openzetten. Er zit een verschil tussen een router en een modem. In je modem hoef je geen poorten te gaan forwarden (die blokt ook niets), in je router echter wel. Je moet op die site dus je naar je router zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 5 806
Robbert Geplaatst Oktober 25, 2007 Bijdragen: 2725 Waardering: 21 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 09/22/07 Status: Offline Actief: Maart 10, 2018 Leeftijd: 29 Auteur Delen Geplaatst Oktober 25, 2007 Ik heb alleen de KPN Experia Box en die gaat rechtstreeks met een kabel naar men pc Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 21 2.7k
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie