elie Geplaatst Oktober 24, 2007 Bijdragen: 2 Waardering: 0 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 04/23/06 Status: Offline Actief: Oktober 1, 2012 Delen Geplaatst Oktober 24, 2007 hallo vrienden in apraatbeheer staat een geel uitroepteken van ethernet controller moederbord is aopen ak77 pro(a) er staat ook pci-sleuf 2(pci-bus 0, aparaat 10,functie 0heb al vanalles geprobeert wie kan er mij helpen aub Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 2
Gast IceCube Geplaatst Oktober 24, 2007 Delen Geplaatst Oktober 24, 2007 Hoe kan je posten als je geen internet heb? IceCube Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast sebasjuh Geplaatst Oktober 24, 2007 Delen Geplaatst Oktober 24, 2007 hallo vrienden in apraatbeheer staat een geel uitroepteken van ethernet controller moederbord is aopen ak77 pro(a) er staat ook pci-sleuf 2(pci-bus 0, aparaat 10,functie 0heb al vanalles geprobeert wie kan er mij helpen aub Volgens mij moet je nog een driver installeren voor de netwerkkaart die je in jou pci slot hebt zitten. Wat je misschien even het beste kan doen is Everest downloaden en installeren, klikklik en hier kijken wat je onder Ethernet controller/netwerkadapter ziet staan voor merken en dan via google een goede driver zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
kaasbroodje Geplaatst Oktober 24, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Oktober 24, 2007 vaak kan je de drivers ook vinden op de site van de fabrikant van je pc Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie