Gast thebing Geplaatst Oktober 20, 2007 Delen Geplaatst Oktober 20, 2007 hoi misschien iemand die ervaring heeft met xplite? ik ben bezig bij een kennis zijn comp werkend te krijgen, ik heb 'm xplite gegeven, deze doet't tot zover prima, alleen kan hij geen verbinding met internet krijgen. heeft dit met xplite te maken, en dat we alle drivers apart moeten installeren zowel zijn moederbord als zijn netwerk kaart? wanneer hij de netwerk kaart in de comp zet, geeft hij niet aan dat er nieuwe hardware is gevonden. alhoewel xplite met deze kaart is geïnstalleerd dus zal misschien niet herkennen als nieuwe hardware(?) mijn andere voorstel is om mijn eigen legale xp op zijn comp te zetten, maar wat moet ik met de key en activatie doen? Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
kaasbroodje Geplaatst Oktober 21, 2007 Bijdragen: 500 Waardering: 25 Prestatiepunten: 0 Dagen gewonnen: 0 Lid sinds: 11/25/06 Status: Offline Actief: Mei 14, 2014 Leeftijd: 35 Delen Geplaatst Oktober 21, 2007 als je een illegale windows gebruikt is de kans groot dat je een aantal drivers zelf moet installeren oa internet tenminste dat had ik Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 25 500
Gast thebing Geplaatst Oktober 21, 2007 Delen Geplaatst Oktober 21, 2007 ik ga vanavond met de drivers aan de gang, dus dan hoop ik dat het werkt Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie