Gast ruudie Geplaatst November 6, 2005 Delen Geplaatst November 6, 2005 Ik heb van een vreidn call of duty 2 geleend.En ik wil hem heel graag kopieren.Maar als ik heb gekopierd en gebrand hebt met nero staat er niks op de lege dvd .Wat moet ik doen om call of duty 2 op de lege dvd te zetten. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast deadninja0 Geplaatst November 6, 2005 Delen Geplaatst November 6, 2005 volgens mij kun je gewoon beter een crack downloaden. dan hoef je hem niet meer te kkopieëren Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast ruudie Geplaatst November 6, 2005 Delen Geplaatst November 6, 2005 ik wil call of duty 2 gewoon op dvd hebben. Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast tom6309 Geplaatst November 6, 2005 Delen Geplaatst November 6, 2005 probeer ns alle files op je harde schijf te zetten en dan met nero een data schijf te maken en alle files van je harddisk naar je dvd te zetten. succes Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast Barong Geplaatst December 29, 2005 Delen Geplaatst December 29, 2005 Lees alles over problemen met Call of Duty2 en kom daar enkele malen de kreet Crack tegen. Waar haal ik deze crack. Bijvoorbaat dank. een Call of Duty fan. Barong Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Oud-beheerder Duken Geplaatst December 29, 2005 Bijdragen: 26218 Waardering: 2934 Prestatiepunten: 25057 Dagen gewonnen: 265 Lid sinds: 12/17/11 Status: Offline Actief: April 17 Was actief op: Windows Oud-beheerder Delen Geplaatst December 29, 2005 De crack kan je vinden op www.gamecopyworld.com Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 2.9k 26.2k 265
Gast Viper Geplaatst December 29, 2005 Delen Geplaatst December 29, 2005 tom6309 schreef: probeer ns alle files op je harde schijf te zetten en dan met nero een data schijf te maken en alle files van je harddisk naar je dvd te zetten. succes Dit zal waarschijnlijk niet lukken i.v.m. de beveiliging van de dvd. Wel kun je anydvd gebruiken om de beveiliging te omzeilen Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast BoboRickyNL Geplaatst December 29, 2005 Delen Geplaatst December 29, 2005 Of gebruik gewoon Alcohol 120% die maakt echte 1 op 1 copiën, in tegenstelling van Nero die dat dus niet doet, Kleine uitleg over een cd, Een cd/dvd bestaaat niet alleen maar uit de bestande die erop staan, want wat er ook opstaat zie je niet. En dat zijn bijv. de gegevens over de DVD, waar hij moet beginnen, en wat de grote van een DVD is, welke beveiliging er op zit enz. Nu kun je met Nero deze dvd\'s wel kopieren, maar je krijgt nooit een 1 op 1 copie omdat Nero alleen de data pakt en niet de verborgen bestanden die worden mee geleverd op de orginele cd, Dus wil je een echte 1 op 1 copie, gebruik dan Alcohol 120% Greetzzzz P.S. Vet spel, echt goeie graphics, stond er echt van te kijken toen ik het speelde, aanrader dus !! Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast quistler Geplaatst Januari 1, 2006 Delen Geplaatst Januari 1, 2006 het klinkt raar maar ik gebruik soms gewoon DVD Decrypter om alles van een dvd te rippen. :laugh: Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Gast MeHaaSje Geplaatst Januari 4, 2006 Delen Geplaatst Januari 4, 2006 brand met clone cd of dvd dan cloned die de cd met beveiling Link naar opmerking Deel via andere websites Meer opties om te delen... 0 0
Geplaatst 2 uur geleden Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. Deze vindt je hier: https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/
Aanbevolen reactie