Spring naar bijdragen

call of duty 2

Gast molleboon

Aanbevolen reactie

Ik heb van een vreidn call of duty 2 geleend.En ik wil hem heel graag kopieren.Maar als ik heb gekopierd en gebrand hebt met nero staat er niks op de lege dvd .Wat moet ik doen om call of duty 2 op de lege dvd te zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Reacties 9
  • Gemaakt
  • Laatste reactie

Top Posters In Dit Topic

probeer ns alle files op je harde schijf te zetten en dan met nero een data schijf te maken en alle files van je harddisk naar je dvd te zetten.

succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • 1 maand later...

Lees alles over problemen met Call of Duty2 en kom daar enkele malen de kreet Crack tegen. Waar haal ik deze crack.

Bijvoorbaat dank.

een Call of Duty fan.

Barong

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
  • Oud-beheerder

• Bijdragen:  26218
  • Waardering:   2933
  • Prestatiepunten:  25041
  • Dagen gewonnen:  265
  • Status:  Offline
  • Actief:  
  • Was actief op:  Windows

De crack kan je vinden op www.gamecopyworld.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 2.9k
  • 26.2k
  • 265

tom6309 schreef:

probeer ns alle files op je harde schijf te zetten en dan met nero een data schijf te maken en alle files van je harddisk naar je dvd te zetten.

succes

Dit zal waarschijnlijk niet lukken i.v.m. de beveiliging van de dvd. Wel kun je anydvd gebruiken om de beveiliging te omzeilen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0
Gast BoboRickyNL

Of gebruik gewoon Alcohol 120% die maakt echte 1 op 1 copiën, in tegenstelling van Nero die dat dus niet doet,

Kleine uitleg over een cd, Een cd/dvd bestaaat niet alleen maar uit de bestande die erop staan, want wat er ook opstaat zie je niet. En dat zijn bijv. de gegevens over de DVD, waar hij moet beginnen, en wat de grote van een DVD is, welke beveiliging er op zit enz. Nu kun je met Nero deze dvd\'s wel kopieren, maar je krijgt nooit een 1 op 1 copie omdat Nero alleen de data pakt en niet de verborgen bestanden die worden mee geleverd op de orginele cd,

Dus wil je een echte 1 op 1 copie, gebruik dan Alcohol 120%

Greetzzzz

P.S. Vet spel, echt goeie graphics, stond er echt van te kijken toen ik het speelde, aanrader dus !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0
  • 0

Geplaatst 2 uur geleden

Vergeten jullie alsjeblieft de VPN verbinding niet? Je internet provider zoals Ziggo of KPN kan door gebruik van de VPN niet zien wat er gebeurd op je internet verbinding en ben je volledig anoniem voor iedereen. Een vereiste tegenwoordig.... We een uitgebreide handleiding geschreven met informatie. :goed:

Deze vindt je hier:   https://www.duken.nl/forums/handleidingen/downloaden/vpn-verbinding-en-anoniem-downloaden-r35/  

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

Mededelingen

• Nieuwe aanmaken...